maandag 18 mei 2009

druk dagje

Vandaag was een druk dagje, wat spulletjes gehaald bij het tuincentrum in Roman, daarna naar Orange om mijn autoruit te laten repareren, alles prima gelukt en niet met de Franse slag, kreeg nog een compliment van de Patron dat mijn frans beter was dan dat van zijn italiaanse vader die hier al 40 jaar woont, dus loop naast mijn schoenen, of liever gezegd sandalen.
Heerlijk weer natuurlijk en Puck heeft in de tussentijd weer wat schilderwer verricht.
De zwaluwen gieren hier echt op jacht naar insecten en worden straks afgelost door de vleermuizen die de jacht overnemen.
's Avonds op het balkon is genieten met een wijntje erbij natuurlijk, het is hier heerlijk, over de temperatuur moet je niet mopperen, maar soms is het wel nodig even uit de zon te gaan.
Naast de nieuw gebouwde Bibliotheek is het hele huis opnieuw aan de buitenkant gestuuct, (is dit juist gespeld?) is heel mooi geworden. De eigenaar vraagt elke keer aan me hoe ik het vind en is blij met mijn positieve reacties, misschien krijg ik morgen wel een dikke kus van hem.
Het is en blijft hier gezellie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten