vrijdag 23 juli 2010


Je zult wel merken dat ik wat achter loop in mijn berichtgeving, maar ik had mijn laptop niet meegenomen, dus vandaar alles achteraf, dus vergeet de datum bij de aanhef .
De volgende dag eerst wennen aan alles, wat overigens niet moeilijk is want je bent "thuis", na alle buren weer begroet te hebben, die zelfs blij waren mij weer te zien , met Timeneus de omgeving gedaan , vooral om voedsel voor me in te slaan en ook wel een flesje drank, voorbereidingen getroffen voor "de Expositie".

Zaterdag was het zo ver, niet om 7 uur begonnen met de opbouw, dit vooral omdat ik het voorrecht had gekregen van Pierre Dieu, ja hij heet echt zo, om de hoek bij Timme een plekje toebedeeld te krijgen.
Dus konden we iets langer slapen.
Het was s'morgens al snel ijsvrij, dus 30 graden, zodat we onze moonboots thuis konden laten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten