zaterdag 19 maart 2011



Goedmorgen, Ja even een dagje er tussenuit er was ook niet zoveel te melden, lekker rustig aan gedaan inde buurt wat rond gesnuffeld en wat gefietst en gelopen, Therapie voor Puck, met haar rug gaat het elke dag wat beter, bewegen is goed voor een mens, gisteren zijn we naar het strand geweest, het was loeiheet dus hebbn we eerst heel voorzictig gezond en na een half uurtje weer de kleren aangetrokken want anders gat het te snel, het weer is heel goed geworden, strak blauwe lucht dus wat hebben we te klagen ? niets dus !!!
Ik was ook nog op een onbewoond gedeelte terecht gekomen , maar ik moest mezelf redden en heb alle hulpmiddelen aangesleept om op te vallen. Daarna nog even op de fiets samen naar Santa Luzia drankje op een terras niet teveel want dat gaat in je benen zitten en even langs de haven gelopen.

Vandaag op de sardientjesjacht want ik heb een weggooi barbeque aangeschaft dus met ik wel visje gaan verbranden, maar dat lukt wel en die sardinhos krijg ik toch gratis bij de haven, ik moest het aanbod al eerder afslaan omdat ik nog geen BBQ had.
dus straks even mijn interesse in de visvangst tonen , maar je junt ze net zo goed ook kopen 1kg kost hoguit €2 dus daar hoef je niet zielig voor te doen.

Dit was het weer even we gaan vandaag wel naar Olhao , met een leuk oud moors stadsgedeelte

dus even en leuk uitje, morgen naar de zigeunermarkt in Villa Nova de Caccela

tot de volgende keer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten