vrijdag 10 juni 2011



Een drukke laatste dag, allerlei dingetjes nog te doen en toch kon ik het niet laten, er moet een schilderijtje gewrocht worden, dus gauw er tussendoor aan het klooien, nog steeds geen goed idee, wel opzetje gemaakt maar was helemaal niets, dus dacht ik, Vincent heeft wel in de Provence vertoefd maar is nooit op de gedachte gekomen een plaatje te maken van Mollans, en , omdat het toch een kasteel moet zijn, hoe zou hij dat doen, veel verf gebruiken, lekker grof en een klein beetje gestoord denken, dat is niet zo moeilijk, en ja hoor een echte Pim van Gogh, maar dan nog wil je iets wat er echt op lijkt en dan wordt het weer zo'n echt truttig schilderijtje, maar je weet het nooit, misschien is er wel een rijke Amerikaan die, zo'n "typical French" plaatje zoekt , er was overigens een invasie, ja weer van Amerikanen , die aquarelletjes van de Pont kwamen maken, onder leiding van een echte "Artist", dus er is genoeg belangstelling.
O ja,nog even mijn plaatjes, en morgen gaan we echt op weg, gelukkig weet ik dat ik binnenkort nog even terug kom, maar we zullen dit missen, maar thuis is misschien ook wel fijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten