donderdag 2 juni 2011




Gisteren was het , achteraf een fijne dag om te klussen, maar eerst toch naar de markt in Malaucene, en koud dat het was, van 26 op Dinsdag naar 12 graden , dat is een stapje terug, een ijskoude Mistral, dus gauw gedaan wat we wilden en toen naar huis, en als het dan gaat regenen , ja wat doe je dan, juist ja, hij kijkt me al ruim 4 weken aan dus, en het resultaat mag er wezen (of zijn)

Was ook nog vergeten te vermelden dat ik in Roussillon mijn vaderdagkado alvast hem gekregen, ik kan nu net zo als Rembrand zelf mijn verfjes gaan maken, lijkt me leuk om eens uit te proberen.

Vandaag weer een lekker temperatuurtje, dus het gaat weer vooruit, volgens het weerbericht moet het regenen maar we zitten lekker aan een drankje in de zon, dus foutje, maar ?!?! je weet het nooit. We genieten ervan en de kou kan weer even uit de botten.
Heb mijn teen verstuikt, dus loop een beetje moeilijk, maar als je alles in een schoen perst merk je het minder, ben zelfs al naar het bakkertje gelopen en kwam nog een man tegen die zijn varken aan het uitlaten was, helaas geen foto en toen ik het fototoestel thuis op had gehaald was hij verdwenen, jammer, hij is met mij meegelopen tot de kerk want daar moest hij zijn zei hij, moest zeker op het offerblok ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten