woensdag 9 juni 2010

daken


Vanaf de eerste dag dat ik hier was staarden ze me aan, 10 verschillende daken binnen een straal van 100 meter, niet te geloven maar waar.
Daarom heb ik me er maar op geworpen en ze op een doekje gezet, tenminste de aanzet ertoe.

Leuk om te doen maar alles moet wel kloppen en dat valt niet mee, vooral als je geen meetlat gebruikt en een liniaaltje om lijntjes te trekken, dat is iets wat ik verafschuw, dan kan je gewoon een foto maken dus alles uit de losse hand, we zien wel wat het uiteindelijke resultaat zal worden,

Heb Pucky ook aangespoord tot het verrichten van creatieve daden dus zullen we het volgende blog haar kunsten vertonen.

O ja , het is lekker weer, heerlijk windje en 27 graden , dus het is uit te houden maar het blijft hier verschrikkelijk vertoeven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten