vrijdag 4 juni 2010

Markten


Vandaag hadden we gezien dat er markt was in Mirabel aux Baronnies, dus extra tassen mee om alle aankopen in te vervoeren, op weg er naar toe, overal binnendoorweggetjes genomen dus leuk ritje, veel wijnbouw, kan niet anders dan Côte du Rhône zijn want zo heet de route er doorheen dan ook.
En ja hoor er was markt, platvoeten van het slenteren langs de 4 kramen, resp. stalletjes maar het was toch gezellig en lekker weertje erbij, wat wil een mens nog meer.

In een straatje viel mij ook ineens een , naar ik dacht uitstalling van een bloemenwinkel op, maar het was een gewoon woonhuis, lijkt me wel dat je de hele dag in de weer bent met een gietertje

1 opmerking:

  1. wat een prachtige bloemen ,al die kleuren dat is ook al een schilderijtje Pim,kan ik er nu ook foto's bijplaatsen ??? Ik zwal je ook een mail sturen en er wat foto's bijdoen.Liefs en fijn weekend xxxx

    BeantwoordenVerwijderen