donderdag 31 mei 2012

Markt in Nyons




Vandaag naar de markt in Nyons, het was wel een beetje warm, maar toch weer erg druk, behalve heel mooie plantjes ook vrolijk gekleurde beestjes ( van stof) en weer heel veel vreemd volk.
Een Nederlandse mevrouw vond het toch een voordeel dat je hier op de markt ook met Engels terecht kunt, dat lukt je soms op de Albert Cuyp niet eens, wel gek dat ik geen Fransman zover krijg om iets tegen mij in het Engels te zeggen, zal wel aan mijn kop liggen.
Toch weer bij de verkeerde Bar du Pont op het terras een verfrissend drankje genuttigd.
En Pucky heeft nog steeds haar echte Franse keukenschort niet gekocht en dat terwijl ze vandaag 2 voor 1 prijs waren, elk jaar probeer ik er haar een aan te  smeren, maar dat lukt nog steeds niet, ondanks het koopje.
Daar horen ook van die scheef afgelopen zwarte schoenen bij, modebeeld 1930 en die heeft ze nou net niet bij de tweedehands kraam kunnen vinden.
Maar eens moet het toch lukken.

En ja, verder is het gewoon zomer en doen we alles een beetje rustig aan, zelfs alle katten liggen uitgevloerd her en der onder de struiken of onder iets wat maar schaduw geeft,

We tobben maar aan, mijn inschrijfformulier voor deelname aan Les Peintres is ingeleverd, dus moet ik in de 3de week van Juli toch weer terug om mijn gezicht en schilderijen te laten zien, dus ook nog werk aan de winkel om nog wat nieuws te wrochten, nee het valt allemaal  niet mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten