maandag 9 mei 2011




Vandaag weer een stralende dag, vanmorgen eerst naar de Mairie om mijn Bulletin d'inscription op te halen anders heb ik geen plekje op 16 en 17 juli bij Les Peintres dans La Rue. Dus dat is nu geregeld.
Daarna naar Bedoin getogen voor de weekmarkt, Paul en Ien hebben alleen van het ritje er naar toe al genoten en we hebben uiteraard de nodige inkopen gedaan, Paul heeft nieuwe broeken gekocht (geen onder) en een Brettons hemd en de meisjes hebben voor moederdag lekkere slofschoentjes gekocht bij een Marokkaan dus ze zullen wel van kamelenleer zijn en ik heb natuurlijk mijn assortiment harde worstjes gekocht en en een mix van provencaalse olijven, en , dat kan ik nooit laten liggen een stuk rauwe ham om lekker op te smikkelen bij de borrel of op brood.
Ja zelfs Paul viel het op dat er wel veel Nederlands gesproken werd, behalve op het terras want daar werd zijn stoel door een dikke Duitser onder zijn gat vandaan gestolen, ik kwam net aanlopen dus kon ik het niet laten om op te merken dat ik dat eerder had meegemaakt maar dan met je fiets maar had pas later in de gaten dat er een paar Nederlanders aan zijn tafeltje zaten die nog al lelijk keken.
Jammer voor hen maar ik had er geen spijt van, maar zo zie je dan ook dat je hier niet alles kunt zeggen en vooral niet in Bedoin op maandagochtend.

Daarna hebben we we toch maar weer boodschappen gedaan want er verdwijnt toch wel wat zo nu en dan en Canadezen zijn lekkere eters.

Net even met Vonne geskyped, was even gezellig bij babbelen, normaal zijn wij niet zo deskundig maar Paulus had gezien dat zij online was dus heeft contact gemaakt.

Morgen wordt onze eerste klusdag, de werkbespreking vind nu plaats onder het genot van een drankje, we proberen buiten te zitten maar het is zo ergens rond de 30 graden en in de zon iets te warm, maar we slaan ons er wel door heen.

Hoop morgen een eerste verslag van de verrichte werkzaamheden te kunnen doen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten