zondag 22 mei 2011




We zijn er nog met ons blog, Benji heeft aangekondigd dat hij in verband met zijn verhuizing de Wifi eraf moet halen en nog moet testen of er dan een verbinding vanaf de buurman mogelijk is, maar hij heeft het heel erg druk, niet alleen met voorbereiding van zijn verhuizing naar Cluse, bij Geneve maar ook moeten er nog een paar klusjes aan zijn huis afgemaakt worden, dat staat , dit voor de liefhebber, te huur voor € 580 per maand.
Er is pas een stel komen kijken, maar daar heeft hij niets meer van gehoord.
Vandaag is Puck begonnen aan het "lazuren" van de bank, eerst nadat er een paar katten verwijderd waren, het wordt met de dag drukker, ik had deze week tot mijn stomme verbazing ineens een langharige kat op mijn schoot, nog nooit vertoond, met uitzondering van Ory dan zijn het niet van die schootkatten.
Bankje is al aardig opgeknapt, het is met de nodige precisie gebeurd. Dus het mag er wezen, dat deed het toch al.
s'middags even naar de Brico geweest, me voor laten lichten over een nog niet te vermelden klus en mijn kortharige vriendin achter de kassa begroet, die inmiddels aardig doet, ja zelfs lacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten