vrijdag 20 mei 2011






Vanmorgen even een ochtend wandelingetje gemaakt, de Denen op de hoek zijn ook weer gearriveerd en om half acht met klussen begonnen, cementmolen aan etc, dus vandaar vroeg op, ook niet ernstig want het is al lekker warm, na de fikse regenbui van vannacht, ik geloof dat we het steeds goed treffen want als er iets valt dan is het tot nu toe meestal 's avonds.
Ik moest even wat foto's van het Chateau maken , want het motief van Peintres dans la Rue is dit jaar "Chateaux" dus zal ik toch een keer aan de slag moeten met het andere schilderwerk. De wand in de kamer is inmiddels spierwit, dus deze klus is geklaard, dus eventjes de kunst in duiken.
Maar het is moeilijk kiezen, ik heb hem van alle kanten bezien dus er moet wel een plaatje bij zijn wat goed is en anders maak ik er drie verschillende van, iets voor de kooplustige dorpsgenoten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten