woensdag 11 mei 2011






Vanmorgen vroeg uit de veren (8.30) lekker rustig ontbeten en toen naar Buis les Baronnies voor het marktgebeuren. Nog even langs de Tresor Public om de betaling te verrichten, verzoek van Eugenie, lag op de route, en daarna er tegen aan, toch weer langs de gebruikelijke kledingkraampjes en Paulus heeft een paar nieuwe schuivers aangeschaft, ik beperk me altijd tot de olijvenkramen en , aangezien we de vorige van markt in Bedoin al verorberd hadden weer een voorraad aangeschaft, deze keer iets meer, gezien het feit dat iedereen ze lekker vindt , daarna had ik een korter weggetje bedacht maar toe ik het richtingbord Sederon zag had ik wel door dat het niet echt de richting was, maar de Canadezen hebben echt genoten en wij zelf uiteraard ook, ben toch maar ergens halverwege afgeslagen nadat mijn TomTom al een half uur in mijn oor getoeterd had dat ik om moest keren. Uiteindelijk via een andere weg weer in Buis uitgekomen waar Paul gelukkig mee was omdat hij op de terugweg Pierrelongue wilde.
Was al met al een heel leuk tochtje, via Brando om nog een koppelingetje te kopen naar de Lidl, ja je gelooft het niet om wat proviand in te slaan en nu zijn we weer thuis, waar net de 2 Mirages over denderen om de rust te verstoren, maar het leed duurt maar kort, de rust is weergekeerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten